Bedrijfsprofiel
Met Reversed CX help ik bedrijven Groeien door van Klanten Fans te maken
Klantgedreven groei ontstaat door het creëren van enthousiaste fans. Dit verbetert je bedrijfsresultaat enorm, maar de kracht ervan wordt vaak sterk onderschat.
De sleutel? Begrijp wat je klanten drijft, raak ze in het hart, en ze zullen loyale fans worden die je actief aanbevelen.
Over mij:
— 14+ jaar ervaring in het klantgedreven maken van bedrijven (Customer Experience Management).
— 300+ belevingsinterviews afgenomen en ontdekt wat klanten écht drijft.
— 7+ jaar gewerkt als CX Manager voor scale-ups (o.a. Lightyear en vidaXL)
— Certified Customer Experience Professional (CCXP)
— Echtgenoot van Wilke en vader van Evi en Lux
— Samba percussionist bij Escola de Samba Os Malandros Eindhoven
ℹ️ Meer weten?
Kijk op https://reversed.cx/
Wat mij drijft
De passie om bedrijven te helpen hun klanten te zien en behandelen als een waardevolle aanwinst. Ik zie dat veel (groeiende) bedrijven de klant graag centraal willen stellen, maar zoekende zijn naar hoe ze dit handen en voeten kunnen geven. Met mijn kennis en ervaring kan ik daarbij helpen.
Hoe dat is ontstaan
Ik ben opgegroeid in Geldrop in een ondernemersgezin. Mijn ouders hadden jarenlang een bakkersbedrijf. Ik kreeg met de broodvork (de paplepel was taboe :) ) van jongs af aan mee dat als je ‘klanten behandelt als een waardevolle aanwinst’, dit altijd in positieve zin bij je terug zal komen. Zo is mijn 'klanthart' ontstaan.